O WYDARZENIU

archiDAY 6-8 października 2017, Warszawa

archiDAY 6-8 października 2017, Warszawa

Miejsce: PTAK Warsaw EXPO, al. Katowicka 62, Nadarzyn, HALA E, wejście E8 - Zobacz na mapie
Godziny: 10.00 - 18.00
Koszt: BEZPŁATNE, wymagana rejestracja
Ilość miejsc: brak wolnych miejsc

SPONSORZY

LUXRAD Sponsor
PROGRUPA Sponsor
Mistic Lighting Sponsor
ArchiUp Sponsor
FORBO Sponsor
Radaway Sponsor
Duravit Sponsor
Senactive Sponsor
CHAOS GROUP Partner
TRIMBLE Partner

TRENERZY

YANA ANDREEVA
Gość specjalny, V-Ray CG Specialist, ChaosGroup, Bułgaria

Yana Andreeva dołączyła do zespołu Chaos Group w 2013 roku i jest odpowiedzialna za prezentację możliwości programu V-Ray. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie mediów audiowizualnych zdobyty na Stuttgart Media University oraz tytuł magistra sztuk cyfrowych University of Applied Sciences Upper Austria. Zanim związała się z Chaos Group, pracowała jako artysta 3D dla firm: Intel, Hugo Boss, Caterpillar, Red Bull.

DAWID MĄKINIA
Trener SketchUp oraz V-Ray, ProGrupa, Polska

Z wykształcenia architekt, z zamiłowania SketchUpowiec. Autor wielu tutoriali w formie video, jak i tekstowej, współautor podręczników dla programów SketchUp oraz V-Ray. Ukończył wydział architektury Politechniki Wrocławskiej oraz Nowotarską PPWSZ gdzie, w krótkim czasie, SketchUp oraz V-Ray stały się jego podstawowymi narzędziami projektowymi. Ich znajomość pozwoliła zdobyć oficjalny certyfikat trenera V-Ray dla SketchUp. Swoją wiedzę od kliku lat przekazuje uczestnikom licznie organizowanych szkoleń i warsztatów. Często udziela się na internetowych forach poświęconych tematom programów SketchUp i V-Ray, gdzie służy radą w rozwiązywaniu problemów technicznych. Prywatnie uzależniony od prędkości miłośnik snowboardu, dla którego śnieg i góry to prawdziwy żywioł.

TOMASZ WARZECHA
Trener SketchUp oraz V-Ray, ProGrupa, Polska

Zaczynał jako pasjonat modelując skateparki, pierwszą pracę podjął w firmie dla której projektował tego typu obiekty, a modele 3d powstawały oczywiście w SketchUp'ie. Od samego początku prezentacja projektu była dla niego czymś więcej i w krótkim czasie przerodziła się w pasję do tworzenia wizualizacji. Pierwszym zastosowanym zestawem narzędzi był Sketchup i V-ray dla Sketchup. Tak rozpoczęła się przygoda z trójwymiarową grafiką. W roku 2011 przeprowadził pierwsze szkolenie, które zakończone sukcesem, pociągnęło za sobą następne. W międzyczasie współtworzył różnego rodzaju materiały dydaktyczne, jest również autorem popularnej serii tutoriali poświęconych pracy w/w programach.

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1

1000-1010 - Rozpoczęcie
Tomasz Olszewski | ProGrupa

1010-1130 - Nowości V-Ray dla SketchUp
Yana Andreeva | ChaosGroup

1130-1145 - Przerwa

1145-1315 - Wprowadzenie do SketchUp
Dawid Mąkinia | ProGrupa

1315-1415 - Przerwa

1415-1545 - Modelowanie w SketchUp
Tomasz Warzecha | ProGrupa

1545-1600 - Przerwa

1600-1730 - Wprowadzenie do V-Ray dla SketchUp
Dawid Mąkinia | ProGrupa

1730-1800 - Podsumowanie dnia i pytania

DZIEŃ 2

1000-1130 - Światło w V-Ray
Tomasz Warzecha | ProGrupa

1130-1145 - Przerwa

1145-1315 - Światło w renderingu
Tomasz Warzecha | ProGrupa

1315-1415 - Przerwa

1415-1545 - Materiały w V-Ray
Dawid Mąkinia | ProGrupa

1545-1600 - Przerwa

1600-1730 - V-Ray Corten House
Yana Andreeva | ChaosGroup

1730-1800 - Podsumowanie dnia i pytania

DZIEŃ 3

1000-1130 - V-Ray Sarmiento Museum
Yana Andreeva | ChaosGroup

1130-1145 - Przerwa

1145-1315 - Zaawansowane materiały w V-Ray
Dawid Mąkinia | ProGrupa

1315-1415 - Przerwa

1415-1545 - Materiały w renderingu
Dawid Mąkinia | ProGrupa

1545-1600 - Przerwa

1600-1730 - Postprodukcja w renderingu
Tomasz Warzecha | ProGrupa

1730-1800 - Podsumowanie dnia i pytania

Pamiątkowa 2/23
61 - 512 Poznań*
+48 880 50 55 50
biuro@progrupa.com